» My butt is hurt =(

Hahahah har asont i vänstra skinkan.. Iallafall. Är hemma från stallet nu. Bästa Jowita hängde med och tog Chakett & jag Moa! Jag hoppade Chakett i paddocken. Det lägsta på 30cm typ, och det högsta 75cm UNGEFÄR. Kanske lite högre eller lägre, ingen aning. Men nått där iaf! Men när jag hoppa de 75 hindret så ramlade jag av. Jag tror det  var för att vi höjde från typ 60cm ,och det blev en sån stor skillnad så jag helt enkelt inte hängde med.. Och jag landade på min vänsterskinka, vilket gjorde jäääävligt ont. Men jag fick iallafall sitta upp, och trava och galoppera lite till innan jag kunde sluta, så att jag inte skulle bli ''rädd'' för hästar sen.. Iallafall, sen gick vi tillbaka med dem till moltemyr, vilket var asjobbigt. Kunde typ inte gå, men eftersom Jowita ville leda Chakett kunde jag inte rida honom dit. Men det gjorde inte så mycket, kunde va bra att träna skinkan Symb Blink.jpg. Nu är jag iallafall hemma, och har astråkigt.. Får väl se vad som händer.. och fötter.. Nämen! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback