» Hoppningen

Hallo. Hopptränade ju Micke förut. Brydde mig inte om kameran särskilt mycket, eftersom jag bara var ute efter vår sammarbetsstryka och hans kunskaper. Han lärde sig även att hoppa igenom ''ringen'' på det minsta hindret. Jätteduktigt tycker jag! Sedan så var det ganska mycket  folk som kollade, såatt jag ska försöka hitta ett bättre ställe att träna på, då Micke blev lite okoncentrerad. Dock är han van vid mycket publicitet, men idag gick det väl sådär. Filmade även lite, ville se hur det såg ut. Helt grymt, drömhunden helt seriöst. Han är såå amazing. Klicka HÄÄR för att kolla på en film i slowmotion. Gjorde den på typ 10min då jag bara var ute efter hur det såg ut. Han är såå grym, jag dör seriöst. Åååh min vovve! Men tog några bilder iallafall..
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback