» ..

Aaa nu äre dags att blogga ja! Har inte orkat, eller, igår kände jag inte ens för det. Igår red jag och Jannike ut. Sen hoppade vi även 10 hinder på 1m vardera. Skämt åsido, men vad gör man inte för sina haters?♥ Men skiter i det nu, nu ska jag berätta lite mer.. Iaf, vi red somsagt ut. Det var mysigt, och Chakett va aspigg. Sen hände även en liten incident, som egentigen inte händeSymb Blink.jpg I skogen så ''racade'' vi lite, och red även på ett ställe vi aldrig varit på innan, som vi sedan insåg att vi inte kunde rida på då det var en ''livsfarlig anläggning''. Så vi red tillbaka. När vi kom tillbaka så mockade vi, la upp hö, kvällshavre, och allt ''detdär''. Sen cyklade vi hem, och bestämde sedan att vi ska fota på torsdag eller måndag, så det ska bli kul! Senare på kvällen så duschade jag, och tog det lugnt.
Idag: Kom hem från skolan, och var med min kusin Camilla i en timme typ. Har inte träffat henne på kanske 4år!! Så det var mysigt. Vi gick runt och snackade om allt.. Sen så kom jag hem då, och nu ska jag lägga mig och kolla klart på en film, med en kopp varm oboy!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback