» Chakett igår

Igår red jag ju somsagt Chakett. Jag red till en början ut på en mysig runda runt ''fåren'' (en runda). Det var mysigt, och han var jätteduktig.  Han blev lite smårädd för vissa saker och hoppade till, men annars var det inget. Efteråt så red jag i paddocken. Övade inte på något, utan red bara som vanligt. Hoppade även ett hinder på ca. 30cm 2 gånger. Anledningen till att det var så lågt var för att dels får man egentligen inte hoppa utan vuxen om man är under 15år, sen så känner jag ju inte Chakett riktigt ännu, så att jag tog det lugnt. Sen på slutet var han lite grinig dock, men han ville väl tillbaka så jag slutade och red ner till storemyr och sadlade av, innan jag och Elsa (som väntade på storemyr medans jag red) red tillbaka de till moltemyr. Men det var mysigt iallafall Symb Nöjd.jpg
Tack för att du hängde med och tog Moa Elsa! ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback