» Blooggning

Nu är det dags att blogga känner jag.. Igår var jag med Elsa först, sedan drog jag och Jowita till stallet, och när jag kom hem så sov jag och Elsa över. Det var mysigt, och kul. Vi gjorde lite stuffsSymb Blink.jpg Bl.a var ute och yolo:ade lite, hahahahha fan vad kul. För att bli lite ''gangster'' så stoppade jag in håret i en svart kofta och drog upp huvan, så att ingen vuxen skulle se att det var jag. Hm, det var kul. Innan vi gick in så bombade vi en liten sak och sprang sedan fort som innihelvete. Sedan såg vi på film ''Dead End'' (asbraaa) innan vi la oss. Jo, vi gick ju såklart till coop och köpte massa skit, haha. Idag på morgonen vakna vi typ klockan 10, och låg och snacka en timme kanske, innan vi åt frukost. Efter det så kollade vi på lite ''Happy tree friends'' videosar, och sen spelade på mobilerna o snackade. Sen gick Elsa hem. Nu så gör jag i stort sätt ingenting. Tar det lugnt bara. Har varit mycket med kompisar de senaste dagarna.(det är ju dock bara bra) Men nu ska jag ta det lugnt resten av dagen. Imorgon ska jag gå upp tidigt och cykla upp till stallet vid 9-tiden och kolla på lokal hemmatävling, som Elsa ska va med på, och sedan rida Chakett. Såatt det blir trevligt!!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback