» Words from my heart

Ligger och funderar. Jag har såå mycket tankar och känslor som jag vill skrika ut,men det kan jag inte. Allting går såå bra de första dagarna med den man gillar, men sen när man TROR att de ska bli något seriöst så bangar allt. Någonting, jag vet inte vad, bara.. Stängs av liksom.. Många tror att speciellt "kärlek" är något som bara är. Att det är något som ba BOM händer utan att man är förberedd. Men så är det inte. Jag kan man handen på hjärtat ÖPPET säga att jag aldrig haft ett seriöst förhållande, och det är sant. Med andra ord är jag som ungefär 70% av alla andra ungdommar i min ålder. Jag är 13år, klart som tusan att jag inte haft ett seriöst förhållande än. Många verkar tro att det är enkelt.. Asså.. Lite som låten "alla vill till himelen men få vill ju dö". Folk VILL ha förhållanden men är inte redo att ta vad som krävs. Att ARBETA med det, allt innan, visa att man gillar personen och vill försöka, och inte bara "är vi tsm nu?". 
Självklart VILL jag ha ett förhållande,MEN jag tänker inte desperat springa runt och leta efter första bästa. Jag vill ha en pojkvän som verkligen kämpar och försöker få det han verkligen vill ha. Och om man inte gjort några vidare framsteg inom ett par dagar, ger upp. Det är INTE vad jag vill ha. Jag menar,ärligt talat, hur moget är det att bara sluta höra av sig efter ett par dagar?? Sluta bry sig, och tänka: Skitsamma. DET är att playa med någons känslor.
 

 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback