» So many words

Haha.. Asså, det måste vara något med detta vädret. Eller, vet inte, men nått äre iallafall. Känner mig så sjukt tom, som att det bara är ett svart, tomt rum framför mig. Känns som att jag tappat nått. Vart tog den galda, spralliga ''flickan'' vägen som älskade sitt liv över allt annat? Nää, men asså.. Är väl bara allmänt seg ellernått.. Skulle inte tacka ner till att bli sjuk, eller åtminstone vara ledig ett tag. Bara åka bort, låångt låångt bort. Vara med dem som verkligen betyder något.
Men nu ska vi gå tillbaka till verkligheten. Bara att bita ihop och fortsätta helt enkelt. It can't rain forever, right? or can it.. Ska resten av kvällen försöka läsa på till provet imorgon. Har veerkligen ingen lust, men har väl inget direkt val så ja. Sen vet jag inte vad jag hittar på. Detta är nog det sista inlägget idag, så peace.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback