» Bestioe

Tjenaa. Jowita har nyligen gått hem, så tänkte göra ett sista kvällsinlägg. Jowita va här förut, och vi gjorde lite olika typ. Eller a, mest så sminkade vi oss typ. Sen så gjorde jag även hål i örat på mig själv med en nål, det var någon konstig kick jag fick. Eftersom de va på ett ställe jag hade haft hål i för typ 5år sedan, som växt igen, så gick det ganska enkelt att få igenom nålen. Visst fan svider det som innihelvete nu efteråt, men helt klart värt det! Hade en liten idé om naveln där, men nä tror jag skippar den. Verkar inte som en jättebra idé allvarligt talat, haha. Har ingen kanyl heller, såatt ja. Får bli hos en piercare.. Nu ska jag duscha, sedan göra nått, och efter det lägga mig. Taggar ihjääääl till fredag imorgon!
Gammal som fan men aa↓
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback