» Best day evah!

Ååh, har haft världens bäästa dag idag, haha. Shiiet! Klockan 3 typ, GICK jag och Elsa till Chakett. Eftersom de va fint väder så promenerade vi med Chakett och Micke runt fåren (en runda), och det var jättemysigt. Sedan gick vi hem igen, och efter en liten stund gick vi till coop och provade masker (kommer bilder). Haha oxå roligt! Sen hämta vi cykeln, och drog till ishallen och mötte Olivia. Hennes pappa skulle ha hockeymatch, så vi kollade en halvlek eller vad det heter, asså jag är verkligen inte något hockeyproffs så ja. Efter det gick vi till Ica,och det var feett kaos. Fyfaan vad kul det var! Jag skratta så jag skrek allvarligt talat. När vi skulle på toa så tog vi med våran kundvagn in, hahha. För jag typ körde dem i den, och vi ''lekte'' Titanic. Att allt vi körde på var isberg, hahah. Sen när vi kom ut från Ica efter att ha köpt maassa godis, energidricka osvosv så körde jag ner Olivia och Elsa för en backe assnabbt (i vagnen då). I början gick det skitbra, men sen så välte den, och jag lovar jag veek mig av skratt. Asså jag skrattar bara jag tänker på det, hahahahaah. Efter Ica så drog vi tillbaka till ishallen, och var där resten av tiden som vi va. Vi satt i deras lilla cafeteria typ, och hade skitkul. Det var gaanska många som glodde som fasiken, men kul som tusan hade vi! Sedan åkte Olivia hem, vi skulle sovit över men de blev ändrade planer, och jag och Elsa cyklade oxå hem då. Min mobil var död hela kvällen typ, så tog inga bilder tyvärr. Men aa, har några från coop från Elsas mobil. 
Imorgon då? Då har jag även lite planer. Ska rida Chakett med Olivia, och sedan sova hos henne. Så det ska bli skiiitkul!
Och jo, vi va tvunga att stänga in Micke i en av miniatyrhästarnas box, för vi skulle göra något annat en snabbis, och aa. Då hoppade Micke över boxdörren som va typ 1m!!!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback