» 10 funfacts om mig!

  • Jag är vänsterhänt
  • Jag älskar att träffa folk på kvällarna, och göra något roligt ute. (Med roligt syftar jag på något man inte får/något ''läskigt'')
  • Jag gör allt för att undvika ägg, därav anledningen till att jag och Jowita utmanade oss själva igenom att dricka varsitt rått ägg för typ 9 månader sen. Den vidriga känslan man fick när den slemmiga äggvitan kombinerades med den vidriga äggule smaken som rann ner i halsen på en får mig att vilja spy varje gång jag ser ett ägg eller hör ordet. Självklart stod jag och spydde som en gris efteråt.
  • Jag älskar att lyckas, om jag kämpat med något väldigt länge.
  • Jag längtar tills jag blir vuxen, och får komma ut i ''världen'' på riktigt, skaffa egen lägenhet osvosv.
  • När jag är riktigt sur så brukar jag gnida de två ''framtänderna'' emot de två ''undertänderna''.
  • Jag är jätterädd för sprutor, men absolut inte för att pierca mig.
  • Jag är oftast väldigt glad, bara att jag inte visar det särskilt bra.
  • När jag var kanske 10 år, så ville jag bli rappare, så jag skrev egna låttexter. Om jag ibland råkar hitta boken jag skrev dem i, kommer jag ihåg hur jag ville att beatet skulle låta, och hur den skulle sjungas. Dock är dem inte bra för fem öre, hahahahahah xD
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback