» Första inlägget

Hejhej! Nu kommer det första inlägget upp på bloggen. Hoppas ni gillar den nya designen, som kommer finnas ett tag tills jag hittat någon ny. Ni kan ju läsa lite kortfattat om mig till höger också, så att jag behöver väl inte presentera mig så jättemycket mer. Bor iallafall i en stad som heter Lysekil, och som ligger på västkusten. När jag inte tränar agility med Micke, eller rider Chakett, så är jag med underbara vänner, eller är i skolan. Jag har precis tagit över Chakett från en annan, så jag har ännu inte särskilt mycket erfarenhet om honom. På bloggen kommer jag även att dela med mig av mina tankar, åsikter, tips m.m. Hoppas du är här för att stanna! Symb Blink.jpg

 
 
 
 
 
 


Blogg.se
31 Augusti, 2013 - 10:25 / BLOGG: http://blogg.se

Lycka till med din nya blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback