» Städa..

Sitter och funderar på vad man kan skriva om.. Har inte kommit in i bloggandet riktigt ännu, trots att jag hade en blogg innan denna. Ni får gärna komentera om ni har några önskemål på vad jag ska skriva om. Det skulle ge mig mer att skriva om, och roligare för er att läsa efter era önskemål. Idag ska jag städa mitt rum, eller försöka iallafall. Under skolveckorna blir det att kläder hamnar överallt, man vet inte vad man ska ha på sig och slänger runt allt i rummet. Inte okej! Vädret är inte så trevligt heller, det är molnigt och regnar emellanåt. Hoppas det blir uppehåll imorgon eftersom jag och Elsa ska rida Chakett och Moa ner till storemyr från moltemyr och sedan tillbaka igen. Det kommer alltså bli mitt första ''riktiga'' pass på Chakett. Har ju somsagt ridit honom lite innan, men inte så mycket. Men det ska bli kul! Ska väl gå och försöka städa lite.. Hrmpmhm..Symb Klaga.jpg
                          
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback